2009-03-07

Lörrrrrrrrrrrrdag

Idag har jag pratat med Jonas igen, men eftersom jag är singel så känns det helt okej att småflirta med honom nu. Fast jag vet ju att det aldrig skulle kunna bli något mellan oss (vad är '"Natt och Dag"?) I alla fall ville han lägga till mig på "fejan", så nu är vi friends där också.

Usch jag gillar inte fejan för man har INGEN anonymitet. Alla ser vem som gjort slut och blivit ihop och här är mitt stora dilemma; Jag har inte uppdaterat min facebook status med att jag och Martin inte är tillsammans längre, för det känns så oåterkalleligt och offentligt.

Har även pratat med Martin som vill komma över och sätta på mig. Han är så jävla kåt nu när vi inte är ihop... eller så är han rädd att jag ska komma på att jag kan ha sex med vem fan jag vill.

Har gjort en mindre psykoanalys av mig själv och mitt beteende igår och jag har kommit fram till att jag mår uselt. För jag är en jäkligt rolig tjej att festa med i vanliga fall och det var jag absolut inte igår. Jag tror att det här med Martin måste få ta den tid det tar. Det är för mycket känslor.

Inga kommentarer: