2009-04-12

Charles Ingvar

Kallar den här killen som jag har dejtat för Charles Ingvar. Jag har verkligen haft skuldkänslor för han har verkligen gått in i det här helhjärtat, medan jag inte ens har övergett tanken på att vara tillsammans med Martin.

Så jag skrev ett mail till honom där jag förklarade att jag inte har bearbetat klart mitt och Martins förhållande och att jag är orolig för att jag kanske dejtar enbart för att jag vill ha bekräftelse och att jag inte vill göra det för jag är inte sådan längre.
Fick detta svar;
Hej "Miss Understood"!
Vi kom till landet ändå. Tråkigt med dina hjärnspöken men förståeligt med dina erfarenheter. Jag hoppas du kommer underfund med att jag inte bara är en bekräftelse utan något som kan bli tryggt och bra för oss alla :)
Hoppas du vill ses igen saknar dig.
Puss och Kram!

Kan man sakna någon man bara träffat en gång?

Inga kommentarer: