2017-02-11

Western Australia

Ja jag försökte avsluta den australiska romansen också.
Mest för han sa att det känns som om det inte kan leda till något mer än det vi har nu.
Han har svårt att tro att vi kommer ses.
Jag känner likadant, men jag vill inte erkänna det.
Jag kapade honom helt. Blockade honom så att jag var säker på att han aldrig skulle kunna kontakta mig igen.
Jag sa inte ens hej då.
Det höll i 2 dagar och jag tänkte på honom hela tiden. Jag la ut mig själv på en dejting site och försökte styra om mitt fokus.
Alla jämfördes med P och fanns vara odugliga.
Ändå startade jag en konversation med den snyggaste killen jag kunde hitta.
Han sa att han var ute efter ett förhållande, men varannan mening handlade om sex. Jag försökte styra upp samtalet, men det var nästintill omöjligt.

Och då hände det: P letade upp ett sätt att kontakta mig.
-Please msg me, skrev han 
Jag blev alldeles varm inombords.
För det innebär att han känner något för mig. Han vill inte vara utan mig.
Och när det gällde saknad så kände jag det också.
Jag saknar honom jämt.
Han förklarade åter att han inte vet hur vi skulle kunna lösa ett livspussel. Hans liv är rörigt, som nyseparerad.
Men det han visste med säkerhet:
-Life sux without you in it.

Inga kommentarer: