2017-10-10

Oktoberfest på jobbet

Oktoberfesten inleds med Jäger och Apfelkorn och hur mycket öl/vin/cider man orkar.
Festen är vild och jag "lovar" 3 olika killar att jag ska hångla med dem efter 23.30, men egentligen planerar jag att vara halvvägs hem vid den tiden.

Har ingen aning om vad klockan är, men det börjar bli sent och jag hamnar i ett så kallat "tyst rum" med Magnus.

Magnus och jag har kemi. Har alltid haft det och det gör att det känns så naturligt att vara tillsammans. Vi har alltid roliga och intressanta samtal.
Det gör inget att han är gift, för vår relation är inte sån. Den är inte intim.

Efter att vi suttit och pratat ett tag föreslår Magnus att vi byter rum. Han vill inte sitta så öppet och prata, eftersom det kan starta skvaller.
Jag är luddig av alkohol, men tänker ändå att om något ska starta skvaller, så är det väl att man sitter undanskymt och inte öppet.

Men jag tänker att jag hänger väl med och det gör att vi slutar i soffan i ett vilorum. Är det intimt? Nej
Båda två har krupit upp i varsin ända av soffan och sitter med benen mot varandra.
Helt plötsligt lutar han sig framåt och säger: Det är väl ingen idé att fråga om jag får kyssa dig.
Jag funderar i tre långa sekunder och hinner ungefär tänka: "Men du är ju gift" och "What the hell"
Så jag låter honom kyssa mig och det är underbart. Han är en riktigt bra kyssare.
Innan jag vet ordet av suger han på mina bröst. Hans hand letar sig ner i mina trosor och helt plötsligt är han inuti mig. Jag drar ut hans finger och stoppar det i min mun. Suger bort mina safter från hans hand.
Helt plötsligt får han kalla fötter. Vi avslutar tvärt, rättar till kläderna och lämnar kontoret. Klockan är 4 på morgonen.

Inga kommentarer: