2010-06-10

Analsex

Till en början avskydde jag analsex. Jag upplevde en känsla av att bajsa på mig och i ärlighetens namn, kände jag mig inte så jävla sexig i det läget.

Och jag hade en idiotisk rädsla för att när min pojkvän väl fått ta min stjärt i besittning skulle han aldrig vilja gå tillbaka till vaginalsex.

Men trots att jag inte gillade analsex så ställde jag upp på det...

och med åren har jag kommit att verkligen gilla det och tycka att det är skönt. Det är en sexig krydda i samlivet.
Lite tabu, liksom...

Så varför ska jag då inte dela med mig av mina tips för lyckat analsex:
-Kontrollera så att det inte ligger någon kula i loppet - Det är en metafor
-Glidmedel - Killar vill oftast hellre ha mindre glidmedel, för mer friktion ger mer känsla, men det är din stjärt och det är du som bestämmer över ditt anala paradis
-Penis i röv - Återigen är det bäst att den som blir penetrerad bestämmer. Jag föredrar att ta emot ett par centimeter i taget och så vila, så att stjärten får vänja sig vid storleken, innan man går vidare.
För detta gillar jag att rida, eftersom jag är garanterad kontrollen.
-Absolut no, no - Aldrig gå från anal till vaginal... du vill inte ha in e colibakterier i slidan.
-Pruttar - Det kommer att hända. Jag brukar göra så mycket förarbete jag kan, för att minimera risken. Inte för att jag skäms om så skulle ske, men jag tycker inte att det är sexigt.
Jag har upplevt att vissa killar har en förmåga att trycka in luft beroende på ställningen, det händer även vid vaginalsex. Det gör att upplevelsen av att det är trångt ökar, men pruttarna kommer som ett brev på posten.
-Sperma - Jag har som regel att inte ta sperma i munnen efter analsex. Sperman i sig är ren, men den ska passera urinrörsmynningen och i mitt huvud är allt där kontaminerat.
-Efteråt - Gå på toaletten och rengör er var och en för sig (behåll lite av mystiken), sedan kan man mötas upp i duschen och kela lite.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Jag tror jag dör.

*dör*


Sara

Miss Understood sa...

Hahaha, du om någon borde väl uppskatta lite tips.