2009-12-13

Hur vi hanterar varandras utekvällar

Jag går inte ut så mycket. Kanske 4 ggr om året, men när jag går ut då vill jag verkligen festa.

Det här är så konstigt.

För någon månad sedan skulle jag äta middag med några av mina gamla klasskamrater (2 av dem var killar), så var Hansl orolig. Han ville att vi skulle hålla kontakten utmed kvällen.

Jag svarade att det är klart att jag gör det som känns bäst för honom.

Förra helgen var Hansl ute. Och jag sa: Don't call.
Och han ville så gärna ringa mig när han kom hem, men jag sa nej, för jag kände att det skulle vara jobbigt att höra honom full. (vilket säkert har att göra med mina gamla hjärnspöken)

Så igår, när jag skulle ut, erbjöd jag mig att ringa honom under kvällen och då sa han nej.
Han ville inte att jag skulle ringa. Han ville inte ens att jag skulle sms:a när jag kom hem.

Jag fattar i n g e n t i n g.

Inga kommentarer: