2009-10-25

Outhärdlig smärta

Och jag hade ett samtal med Sara idag då jag sa till henne; Du fattar inte hur skönt det är efter 4 år av misstänksamhet, misstro, vaksamhet och kontrollerande - att få vara med någon som man känner att man kan lita fullkomligt på.

Hansl ringde precis och som han alltid gör gav han mig en play by play av vad han gjort under dagen. Han har varit och fiskat och kört runt på en massa fiskekompisar.
Sedan tystnade han i ett par sekunder...
-I had sex today
Jag: What!?
Hansl: I had sex today.

Och min värld bara föll samman och jag tänkte, vilket underligt sätt att berätta något sånt för mig på.

Jag: O..o..okej, With who? som en stammande idiot och jag tänkte vafan spelar det för roll vem?

Hansl: NOOO!!! I had SIX. I had six FISHES. What did you think? I had sex? Why would you think that.
Jag: Well, you said it. I thought it was a weird way to tell me though.
Hansl: No, I have NOT had SEX today.
Den onda knuten i bröstet löste upp sig och jag kände mig nästan gråtfärdig av lycka.

Inga kommentarer: