2009-08-08

Vill nästan inte skriva det

... men via en dejtingsida har jag hittat en kille som känns som perfekt att ha ett "övergångsförhållande" med.

Han är väldigt ung, fast det är något som inte gör mig så mycket eftersom det "bara" är något att ha emellan liksom. Tills det här med Martin inte gör så ont längre. Han är hysteriskt snygg, vilket bara kan ses som positivt.

Vi pratade till halv fyra i natt och allt känns jättebra. På morgonen kom jag på att jag inte vet vad han heter. Sedan frågade jag och då visade det sig att han har samma namn som Martin, fast för att inte göra någon förvirrad, allra minst mig själv, kommer han refereras till som Magnus.


Vi ska ses på onsdag, kanske. Eller på torsdag. Det känns så konstigt, men jag ser mer fram emot den här träffen än vad jag gjort med de tidigare.

Inga kommentarer: