2009-07-30

Att börja dejta igen

Jag har funderat massor angående dejtandet - Jag sa till Martin när jag dejtade Charles Ingvar att om han skulle sluta dricka så skulle jag sluta dejta. Fast det var ju bara en av oss som höll sig till den dealen.
Därav återupptar jag dejtandet.

Inför dejten igår kändes det asskumt. Sa till Sara innan att det känns inte riktigt bra det här.
Sara: Men tänk så här: du ska in till stan och fika med en kompis.
*gör alltid som Sara säger*
Killen var trevlig och vi tog en latte på söder och det kändes som om det var en kompis jag träffade.
Det var lättare att träffa Patrik, än när jag träffade Charles Ingvar. För när jag träffade Charles Ingvar tänkte jag hela tiden: Vad gör jag här? Jag älskar ju Martin.
Jag försökte känna av vilka vibbar han sände ut och till en början kändes det som han var intresserad, men efter ett tag så kändes det som att han också kände att han var ute med en kompis.
Dejten avslutades med en kram. En snabb kompiskram...

Inga kommentarer: